کد خبر 20885
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱

ممکان در گفتگو با نمایندگان:

تخصیص اعتبارات شرکت‌های دولتی بر اساس عملکرد خواهد بود

تخصیص اعتبارات شرکت‌های دولتی بر اساس عملکرد خواهد بود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تخصیص اعتبارات شرکت‌های دولتی در بودجه سال آینده بر اساس عملکرد آنها خواهد بود و این موضوع در زمان بررسی بودجه شرکت‌های دولتی در مجلس در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حاکم ممکان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان، گفت: بودجه شرکت‌های دولتی را بر اساس عملکرد آنها تخصیص خواهیم داد.

وی افزود: ما در کمیسیون اقتصادی مجلس بنا داریم تا ضمن بررسی علل زیان ده بودن شرکت‌های دولتی زیانده ساز و کاری را تعریف کنیم تا این شرکت‌ها از زیان ده بودند خارج شده و به سوددهی برسند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: بر همین اساس تخصیص اعتبارات رکت‌های دولتی را بر اساس عملکرد آنها انجام خواهیم داد و مصوبه مجلس درباره بودجه شرکت‌های دولتی در همین راستا خواهد بود.

ممکان خاطرنشان کرد: ته دیگر بحث دفاتر و حساب‌های بانکی شرکت‌های دولتی است که در تهران متمرکز شده تا آنها بتوانند از تمرکز حساب‌هایشان در بانک‌های تهران از تسهیلات و ارزش افزوده آن بهره‌مند شوند

وی افزود: بر همین اساس بنا داریم تا حساب‌های بانکی شرکت‌های دولتی را در بررسی بودجه این شرکت‌ها ه محل عملیات آنها منتقل کنیم و در همین راستا ماده واحده‌ای را در بررسی لایحه بودجه شرکت‌های دولتی متن مصوبه اضافه خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد خبر 20885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =