کد خبر 20806
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲

بیاتی درگفتگو با نمایندگان:

دسترسی به شبکه‌های غیر مجاز راحت‌تر شده است/ بازار داغ کاسبی فیلترشکن‌ها!

دسترسی به شبکه‌های غیر مجاز راحت‌تر شده است/ بازار داغ کاسبی فیلترشکن‌ها!

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما اینطور فیلترینگ را قبول نداریم که فیلتر کنیم و از طرفی یکسری فیلتر شکن بخرند و کاسبی هایی انجام دهند.

ولی الله بیاتی سخنگوی کمیسیون سیاست داخلی و شوراها و نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی نمایندگان،  گفت: ما اینطور فیلترینگ را قبول نداریم که فیلتر کنیم و از طرفی یکسری فیلتر شکن بخرند و کاسبی هایی انجام دهند. در واقع ما فیلتر نکردیم، مانع ایجاد کردیم.

نماینده تفرش افزود: رئیس جمهور قول دادند در مسئله فیلترینگ در شورای امنیت ملی یک تصمیم جدید گرفته شود، زیرا در فضای مجازی خیلی از کسب و کارها آسیب جدی دیدند، از طرفی هم وقتی فیلترشکن وجود دارد دسترسی به شبکه های غیر مجاز راحت تر میشود و یکسری افراد سودجو هم از خرید و فروش فیلترشکن ها سود میبرند ما منتظر هستیم که ببنیم شورای امنیت ملی چه تصمیمی درباره این موضوع می‌گیرد.

بیاتی خاطرنشان کرد:رفع فیلترینگ یکی از مطالبات مجلس و نمایندگان است اما این تصمیم باید در شورای امنیت ملی گرفته شود، آقای قالیباف هم عضو شورای امنیت ملی هستند قرار است که پیگیری های لازم انجام شود.

انتهای پیام 

کد خبر 20806

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =